joi, iulie 13

Melkior Matte Stain - Ruj lichid

  După cum bine știți, sunt îndrăgostită de rujurile mate. În colecția mea de rujuri, cel putin 80% sunt mate, iar datorită obsesie pe care o am pentru acestea, fiecare ruj nou e precum o acadea cu care vrei sa ademenești un copil.
  Azi am avut șansa să testez noua gamă de rujuri  mate lichide - Matte Stain de la Melkior. Rujurile le puteți achiziționa începând cu data de 17 iulie, atât din magazinele fizice, cât și din magazinul online, Melkior.



Eu am rujul în nuanța Fainthfully, e o nuanța plăcută, asemănătoare cu LoveCraft de la KatVonD.
Rujul nu e lipicios dar nici nu usucă buzele și este destul de rezistent. L-am purtat câteva ore, timp în care s-a comportat ireprosabil. A stat exact acolo unde l-am pus, nu a lasat urme pe pahare iar nuanta este superba.

Am să vă țin la curent cu toate noutățile privind acest produs atât pe Facebook cât și Instagram!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...