marți, iulie 4

Reduceri si drama / Cum sa cheltuiesti banii iubitului?


Statul in casa imi face rau! De cateva zile stau in casa si butonez.. Ma minunez si totodata imi vine sa-mi zmulg parul cand vad cate produse misto sunt la reduceri.

In ultimele zile, m-am bucurat, m-am suparat si mi-am bagat iubitul in depresie! Deci, am trecut prin toate starile de spirit posibile.
Stiti si voi cat e de greu sa il convigi pe 'iubi' ca ai nevoie de pantofii aia super, chiar daca in dulap te asteapta inca 2 perechi pe care nu i-ai incaltat niciodata. E reducere si e musai sa cumperi ceva!

Am reusit relativ usor sa il conving ca este o idee buna sa profit de oferta celor de la Canar.ro si sa-mi comand un parfum si 2 produse Clinique (se inchide site-ul si au 50% reducere la toate produsele).
Daca asta a fost usor, greul a urmat dupa ce m-am bucurat si de oferta celor de la Sigma.
Dupa cateva zile (maxim 2) am vazut oferta aniversara a celor de la Elefant.ro, si bineinteles ca s-a lasat cu o comanda consistenta.
De aici a inceput calvarul... Eu nu mai incetam sa laud mega-ofertele gasite pe diverse site-uri, el imi spunea ca avem nunta anul acesta. Eu ii povesteam de cosmetice, el imi spunea de costumul de mire. Eu il abuream cu rochiile smechere gasite de SheIn, el imi povestea despre invitatiile pentru nunta.

Si uite asa am ajuns sa ma gandesc de 2 ori inainte sa comand... Intrebarea este aceasi: "Oare mai e ceva de adaugat in cos?"

Astept sa ajunga comenzile si va arat si voua pe ce s-au dus banii pentru costumul mirelui☺ Pana atunci va invit sa profitati de noua oferta de la SheIn:

Voi ce ati comandat in ultimul timp? Ce site-uri v-au atras atentia? Ce reduceri ati mai descoperit?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...