miercuri, februarie 28

Free the Joy in Life - Shopping

Hello,

Pentru ca vine primavara sau cel putin asa sper, m-am gandit sa imi pregatesc garderoba pentru zilele  insorite si calduroase (sau cel putin nu atat de geroase).  Iarna aceasta am profitat din plin de UGG-urile mele hidoase si calduroase si de gecile cat mai groase. Sunt cea mai friguroasa persoana care exista pe fata pamantului, asa ca tanjesc dupa vara..

Revenind la shopping, am dat peste o oferta interesanta, care mi-a starnit interesul inca de cand am vazut sloganul lor :Enjoy the wonderful time of Spring. Pupilele mele s-au marit semnificativ cand au vazut cuvintele ,,wonderful'' si ,,spring'' in aceasi propozitie.

Am gasit si cateva lucrusoare dragute pe care le-am pus in cos, dar inainte de a le comanda m-am gandit sa vi le arat si voua.  








Va las aici si banner-ul campaniei actuale si cateva detalii despre reducerile actuale: 




Nu uitati, gasiti pe pagina mea de Instagram un nou concurs! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...