vineri, octombrie 11

Wedding day - Colaborare


A sosit timpul unei noi colaborari intre bloggerite. Daca data trecuta a fost vorba de "o manichiura cu sclipici", acum totul e diferit. Azi am sa va incant (cel putin asa sper) cu cateva paragrafe despre ziua nuntii mele. Nu, nu m-am maritat inca si nici n-am s-o fac degraba.. dar, fiecare femeie isi doreste ca intr-o zi sa fie mireasa.
Finish off the end of your bouquet with corsage pins, no wet and leaky flowers.

In ceea ce priveste nunta visurilor mele, imi doresc o nunta in stil american. Nu stiu daca am sa reusesc sa o fac asa, dar cel putin stiu ca am sa ma straduiesc cat de mult posibil.

Rochita imi doresc sa fie alba, iar daca va fi posibil voi avea doua, una in stil printesa si una sirena (asta daca ma va ajuta corpul pe atunci). La pantofi sper sa nu am mari dificultati, imi doresc o pereche de sandale si o pereche de pantofi colorati care sa se potriveasca cu rochiile domnisoarelor de onoare.

Beautiful mermaid, form-fitting wedding dress! Would look perfect with a lace veil :)


Pretty Wedding Dresses

Lazaro LZ3114

wedding shoe
Hawthorne House Wedding | Freeland Photography | candid bridesmaids

Acum, ca v-am lamurit cu tinuta putem trece mai departe, dar nu prea departe.. Coafura si machiajul sunt si ele extrem de importante. Aici nu am foarte multe de spus, imi doresc doar sa fiu eu, adica nu prea mult machiaj si o coafura cat mai lejera posibil.

Sultry makeup with smokey eyes and nude lips + Loosely curled, long hair. #wedding #beauty #style
#Wedding hair





















Buchetul vreau sa fie cat mai colorat...

Bride's flowers

Am ajuns si la partea dulce: tortul! Acum e acum. As vrea sa fie simplu dar sofisticat, sa fie de ciocolata dar racoritor, sa fie decorat cu flori dar cu fructe, sa fie alb dar colorat. Ati inteles ce vreau, nu?
Pana gasesc combinatia ideala, am sa va arat cate ceva din ceea ce mi s-a parut cat de cat interesant pana acum..
www.originphotos.com FOLLO US NOW beautifu wedding cakes l w#followme #weddings #love #lovestory #happy #beautiful #ceremony #shoes #bride #rings #hairstyles # groom  CLICK,SHARE,LOVE,LIKE www.originphotos.com

FOLLOW US NOWbeautiful wedding cake ideas for our brides..ENJOY :)  #followme #weddings #love #lovestory #happy #beautiful #ceremony #shoes #bride #rings #hairstyles # groom  CLICK,SHARE,LOVE,LIKE www.originphotos.com

Fondant Pasteles de boda pastel de boda deliciosa ♥

Cam atat deocamdata, intentionez sa revin si cu o a doua parte a postarii, dar asta probabil prin ianuarie, cand se apropie sezonul nuntilor..

Va propus sa urmariti si postarile celorlalte fete: 
Andreea Dumitru - http://andreea9123.blogspot.ro



2 comentarii:

  1. ioooooooiii...nemaipoment..sincer mi-a placut foarte muuult:X:X si buchetul,si torturile,si rochitele,,tot tot tot:X
    apoi ptr o mireasa norocoasa cu toate astea..nu ptr orisicine nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos :) ultimul tort se potriveste cu poza unde sunt si domnisoarle de onoare....ar fi foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...