joi, octombrie 31

Haloween time!

  Iata ca a sosit si Haloween-ul! Imi pare atat de rau ca nu sunt in aceste momente in State, mi-ar fi placut sa sarbatoresc si eu asa cum se cuvine..
  Pentru ca am taiat deja de pe lista posibilitatea de a sarbatori in adevaratul sens al cuvantului, nu-mi mai ramane decat sa o fac putin altfel. Deci..am sa sarbatoresc aici cu voi.
  Am ales cateva poze frumoase, pentru a crea atmosfera necesara, iar cu restul sper sa contribuiti si voi.

Halloween door with bats

http://robie2.hubpages.com/hub/Why-We-Carve-Pumpkins-At-Halloween

.
jack skellington
Halloween

❤

HaHaHaHaHa!!

Iar invitatele au posibilitatea de a gusta cate putin din minunatele cupcakes, tematice.

Birthday cupcakes

Cute Halloween desserts!

Va astept la petrecere!
Voi ce faceti sau cum v-ati pregatit pentru aceasta zi?

Pupici,
Alesya

3 comentarii:

  1. vreau o gustarica din aia:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt deloc fan Halloween, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa admir aceste poze, mai ales cele cu prajiturele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...