joi, octombrie 10

Romwe Time: Wishlist & News

Dupa cum ati observat deja, am incercat sa va pun la curent cu fiecare oferta Romwe de pana acum. Sincera sa fiu, am devenit dependenta de site-ul lor si urmaresc toate noutatile cu mare interes. Iar pentru ca sunt atat de "obsedata" (e cam mult spus, dar totusi suna mai interesant..) m-am gandit sa va mai arat cateva produse care mi-au atras atentia.

Cable Knit Hooded Navy-blue Vest
Mi-a comandat deja aceasta vesta. Abia astept sa primesc coletul <3
Twisted Knitted Cream Jumper
Hollow-out Embroidered Red Jumper
Riveted Color Block Pink Sweatshirt
Fake Fur Belted Brown Vest
Color-block Leopard White Shirt
Heart Print Red T-shirt
Imi mare acestea sunt produsele pe care intentionez sa le achizitionez cat mai curand posibil. Cateva le-am adaugat deja in cos si urmeaza sa plasez comanda.
Va plac? Ati purta asa ceva?

Iar pentru ca tot vorbeam la inceput de ofertele Romwe, tin sa va anunt ca peste cateva ore incepe o noua oferta. Am vazut ca sunt o multime de produse interesante. Eu am sa profit  si de aceaste reduceri.
Super slim price flash sale!  Only 48 hours! Fashionable best sellers!  $14.99 up! Don’t miss, girls! Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?
Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!

2 comentarii:

  1. vesta mi-am luat-o si eu de la sheinside ,abia astept coletul , iar primul pulover mi-lam comandat si eu de la Romwe

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt toate frumoase,dar in special a treia bluzita,imi place:X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...