joi, septembrie 19

Weekend Make-up..

Azi as vrea sa va arat ceea ce am muncit eu zilele trecute..
Am avut cateva fete minunate la machiaj, si m-am gandit sa va arat si voua ce-am facut. Tinand cont de faptul ca sezonul nuntilor e cam pe terminate (cel putin in zona in care activez eu), de acum incolo mi-am propus sa-mi rezerv putin timp si pentru voi. Sper sa si reusesc sa-mi indeplinesc aceasta promisiune..
Revenind la make-up, am sa va arat cateva poze care au iesit cat de cat bine. Din pacate nu am reusit sa-mi achizitionez un nou aparat, iar pozele sunt facute cu ajutorul telefonului. Chiar daca o fi el destept, tot nu pot sa-l laud pentru calitatea pozelor.

Sa incepem cu inceputul :)














Si cateva poze realizate de fotografi...




Cam atat deocamdata, mai multe poze gasiti pe facebook, unde reusesc sa le incarc mult mai repede. 
Pentru urmatoarea postare am pregatit un machiaj usor diferit de ceea ce faceam eu pana acum, si sunt tare curioasa care va fi parerea vostra. 
Revenind, sper sa va placa si voua machiajele realizate :) 
Voi cum va machiati? 


3 comentarii:

  1. Anonim14:00

    Sunt frumoase, dar cel"inainte si dupa" mi-a captat in mare parte atentia..Ai putea sa mai faci astfel de poze

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase toate pozele iubita,in special mi-a atras atentia ultima poza,oricum toate sunt finute si simple asa cum imi plac mie.Sa mai faci poze,si succes in continuare.te stii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim13:46

    Pentru bilete ieftine de avion incearca siteul www.flysky.ro si vei gasi cele mai mici preturi de pe piata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...