sâmbătă, august 20

All in..

Buna,

Azi am avut destul de multa treaba, dar in ciuda acestui fapt am reusit sa realizez si un machiaj (din pacate am facut doar 2 folografi, iar ambele au iesit detsul de prost) pentru o doamna care a mers la nunta. Doamna a preferat un machiaj de zi realizt cu nuante de roz si alb (chiar daca ieri cand am vorbit cu ea spunea ceva de albastru), oricum important e ca a fost multumita de rezultat.
Va arat si voua pozele insa nu sunt prea clare, iar alte pzoe nu am mai reusi tsa fac pentru ca doamna era foarte grabita.

Nu a dorit sa folosesc produse pentru ten pentru ai masca ridurile, asa ca am folosit foarte putina baza si fond de ten (doar pentru a ascunde micutele pete rosii).

PS: Uitati-va la culoarea ochiilor, pe mine ma inebuneste..

In ultimele zile am mai incercat 2 nuante de oja. Una de la AVON si alta de la OPI.
Asa arata cae de la avon:

E un roz puternic, insa sper dezamagirea mea a ramas pe unghiutele mele intact 2 zile, supa care a inceput sa se decojeasca...

Oja OPI am incercat-o la salon, si a fost un cadou pentru ca sunt clienta fidela...
e pima data cand am incercat o oja  crackle, si am fost foarte incantata! Inca o am pe unghii si nu as vrea sa renunt la ea!
Imi pare rau ca nu am reusit sa fac cateva poze si la salon, insa nu am avut aparatul folo la mine. Oricum, asta a fost rezultatul:



Oja este mov, si a fost aplicata peste un strat de oja cu sclipici de culoare tot mov, insa o nuanta deschisa.

Ce parere aveti?
Astept pareri, intrebari la adresa de mail eu_alexandra93[at]yahoo[dot]com

Pe mai tarziu,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...