joi, august 18

Pinky paradise



Hy,


Am descoperit un site ,,Pinky Paradise'' unde ,,se pune accentul pe culoarea ochiilor''. M-am gandit ca acest articol este inportant pentru fetele care isi doresc ochii de o anumita culoare, cele in cautare de lentile colorate, cat mai interesante si la preturi cat mai accesibile.
Daca te numeri printre aceste perosane cu siguranta merita sa arunci un ochi in acest paradis.

“Your Eyes Speak”


Acesta este sloganul lor prin care intelegem multe..
Am descoperit la ei lentile in toate culorile si toate modelele posibile ceea ce nu credeam ca o sa gasesc vreodata!


Pun cateva folografii, ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun:





 






    

Si cateva modele care mi s-au parut mie mai interesante:
 
Animation SF-18 BlueAnimation CP-A1Animation CP-A2
Animation CP-A5Dolly BlackXXtra Large Hyper Size Circle BlackSuper Neon GreenSwirl GreenLacey Grey

Dupa cum se poate observa si in poze lentilele par foarte reala, dci nu ve-ti fi descoperite ca purtati lentile..
Daca vreti sa vedeti ce poze realitate pe persoanele care au cumparat aceste lentile intrati pe site, acolo gasiti poze si alte detalii!

Eu inca nu am avut ocazia sa incerc aceste lentile, insa mi-am propus ca in viitor sa-mi comand!

Si acum la sfarit vreau sa va spun, ca daca introduceti codul urmator cand puneti o comanda ve-ti avea parte si de o surpriza!


Codul este:   lumea


Shopping placut!


Pe mai tarziu,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...