luni, aprilie 4

M-am intors! Am revenit in lumea virtuala!

    Plina de energie vreau sa va anunt ca m-am intors! 

  Am trecut printr-o perioada destul de grea si astfel nu am facut fata tuturor provocarilor. Din pacate am fost nevoita sa renunt la blog pentru o perioada. Regret ca am facut asta, insa nu aveam cum sa ma impart. 
    
 Pentru inceput am sa incerc sa postez cu o frecventa de 1-2 postari pe saptamana. Asta pana termin cu licenta si toate celelalte probleme care mi-au ramas pe cap. Apoi am sa incerc sa cresc numarul de postari si sper ca pe sfarsit de an sa ajung la una pe zi. 

 In timp vreau sa aduc si cateva modificari blogului, dar toate la timpul lor.

Pana atunci, va invit sa ma urmariti pe: Facebook, Instagram si Pinterest


Pe data viitoare!

Kisses



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...