sâmbătă, ianuarie 4

Christmas Gifts 2013

 Am asteptat atat de mult Craciunul incat nici nu mi-am dat seama cand a trecut. Tot ceea ce mi-a ramas in urma sarbatorilor sunt amintirile placute legate de impodobitul bradului, colindatori sau venirea Mosului si cadourile primite.
 De acesta data as vrea sa vorbim putin despre ultima parte.


Nu stiu daca va amintiti sau nu, pe la inceputul lunii decembrie, va aratam cu ceas.. Se pare ca mosul meu a aruncat o privire pe blog si a vazut cam ce-mi doresc eu de la el.
Asa se face ca am primit ceasul mult dorit. O minunatie, din punctul meu de vedere.


 Am primit si globul de zapada muzical, pe care mi-l doream inca din copilarie. Sunt tare incantata de el, iar in momentele stresante imi face mare placere sa-l privesc (imi trec nervii).


Un alt cadou special a venit din partea unei bune prietene. Ii multumesc mult ca s-a gandit la mine. Am sa folosesc cu mare placere fondul de ten.. 
Pe aceasta cale vreau sa va intreb daca ati incercat produsele Lacura si ce parere aveti despre ele. 
Sunt tare curioasa de impresia pe care mi-o vor lasa aceste produse, tinand cont ca nu le-am incercat niciodata, pana acum. 


Ultimul, dar nu cel din urma, a fost cadoul primit de la Secret Santa. Colega mea, Bianca, mi-a facut cadou un set superb de argint. Iti multumesc mult, draga mea.


Acestea sunt cadourile pe care le-am primit anul acesta. Eu nu mi-am cumparat mare lucru pentru ca vreau sa profit de reducerile lunii ianuarie. Dar, promit am sa va tin la curent.

Ce ati primit de Craciun / Ce cadouri ati facut? 
Pupici,
Alexandra

11 comentarii:

  1. superbe :X sa le folosesti cu placere

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Un glob din ala si eu imi doresc!!
    am vrut sa mi-l cumpar eu anul acesta..dar nu am gasit ceva special..vroiam mai mare:)
    superbe cadourile..sa le stapanessti sanatoasa!..foarte frumos ai scris!
    te mai asteptam!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate cadoutele sunt frumoase ,orice femeie ar fi bucuroasa sa le primeasca.Sa te bucuri de ele si sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. woooow..ceasul ala sa nu-l mai dai jos de la mana..e superb..pana la urma a venit
    dar cu rochita de revelion ti-ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase cadouriii! Ceasul e super! Sa le folosesti/porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. ceasul este absolut superb!
    esti o norocoasa:**

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragute cadourile :)
    Sa le folosesti cu drag pe toate! :-*
    Eu am primit un set (colier,bratara si cercei) de la o prietena de pe facebook si de la sotul meu un superb inel (de aur)....am oferit cadou nepotelului meu si finutului :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase cadouri ai primit.Ceasul este superb!sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase, sa te bucuri de ele

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos este ceasul! Si un asemena glob cred ca si-ar dori oricine.Ai dreptate, sarbatorile au trecut parca prea repede...Eu am primit cosmetice si hainute si desigur, dulciuri, favoritele mele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragut e setul de bijuterii♥
    Sa le porti cu drag:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...