sâmbătă, decembrie 28

Photos & Review : Sleek Vintage Romance

Buna dragelor,

Azi vreau sa va impartasesc cate ceva din experienta mea cu produsele Sleek si un mic review pentru cea mai noua paleta.


Am inceput sa folosesc Sleek aproximativ acum 2 ani. Cam atunci incepuse febra paletelor Sleek si imi doream si eu cel putin una.
Pentru prima mea paleta am sa-i fiu mereu recunoscatoare Adinei, pentru ca ea mi-a facut cadou de Craciun paleta "Au Naturel".


Pe parcurs mi-am achizitionat si eu cateva platele palete: Curacao, Supreme, Glory, Sunset, Oh So Special si Monaco. Deci in total, cu cea primita de la Adina, se fac 7 paletute.


Una dintre ultimele achiziti este Vintage Romance. O paleta pe care am pus ochii inca de la prima ei aparitie in mediul on-line. Asa cum ne-au obijnuit deja cei de la Sleek, culorile sunt extrem de vibrante si pigmentate.

Vintage Romance este una dintre paletele pe care mi le-am dorit foarte mult. Paleta contine 8 nuante sidefate, 3 semi-mate cu sclipici si o nuanta mata. Culorile sunt pe gustul meu, iar denumirile m-au fermecat: Pretty in Paris, Meet in Madris, Court in Cannes, A Vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood, Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague, Bliss in Barcelona, Forever in Florence si Love in London.



Desi toate culorile sunt superbe, m-am indragostit cu adevarat doar de cateva: Meet in Madrid, Mary in Monte Carlo si Propose in Prague.
Abia astept sa le folosesc pentru machiajele de Revelion.
Aceasta paleta poate fi achizitionata de la kosmetik4less

Voua va plac paletele Sleek? 

*Produsul a fost primit pentru testare

13 comentarii:

  1. wow...ce frumoase sunt :)
    n-am folosit inca aceste palete :D
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim20:56

    Ultimele doua paletute imi plac si mie:)) Zau de nu! Vreau si eu :x Arata bine toate, de asta nu ma indoiesc, insa ultimele doua sunt formidabile! Imi place mult review-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultima imi lipseste si sper sa pun gheruta pe ea cat mai repede. Sunt foarte multumita de textura si rezistenta fardurilor, le folosesc aproape zilnic si multe pastilute sunt terminate de luni de zile. Cele pentru iluminare se evaporeaza cel mai repede, intr-o luna sunt gata :))
    Sa le folosesti cu drag si spor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate aceasta nu are o culoare foarte potrivita pentru iluminare.. dar in rest sunt bestialele toate culorile. :)

      Ștergere
  4. Cred ca paletele Sleek sunt iubite de toata lumea, pentru calitatea lor si pentru culorile minunate.Mie imi place Sunset, Oh So Special, Au Naturel. Marry in Monte Carlo este tare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu o am pe cea Au naturel, este singura mea paletuta,singurele mele farduri,le ador <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Cele cu sclipici/metalice ararta atat de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mi-as dori si eu toate paletele de la sleek,sunt superbe,mai ales ultima <3 Imi place postarea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place postarea,paletele sunt minunate,au niste culori deosebite,nu am folosit inca asemenea palete,dar sunt woou.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt dementiale culorile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt super culorile:) si fotografiile sunt super:)
    Foarte frumos..chiar dak eu nu prea sunt cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  11. Offf de cand imi doresc si eu o paleta de la Sleek... sper ca 2014 sa-mi aduca si mie una;)):D
    Si mie imi plac mult nuantele mentionate de tine♥

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac foarte mult culorile ultimei paletute! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...