duminică, mai 26

OOTD: Rainy Day


Hello,

Desi de ceva vreme imi tot propun sa postez pe blog un outfit de-al meu, pana in prezent nu am reusit, am hotarat ca azi sa postez o tinuta care mie personal mi se pare foarte comoda si potrivita pentru vremea aceasta (ploioasa). Sper sa va placa si voua la fel de mult :)

sandy


O noua oferta Romwe



Memorial Day also means the start of summer!  Holiday is coming, as well as beach, sunshine, barbecue etc.  
Are you ready for your holiday?  Have you prepared bikinis, sunglasses, hats?
For this reason, Romwe is holding a 20%off sale, where you will find your favorites J

1.       20% off selected items
2.       Date: 05/25/201305/27/2013
Pupici,
Alesya :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...