duminică, octombrie 7

Review Diva Cup

Buna dragelor,

Pentru azi v-am pregatit o poatare putin mai speciala. Frumusetea nu presupune doar un strat de machiaj si niste oja pe unghii ci si o ingrijire a corpului corespunzatoare. 
Azi vreau sa va vorbesc despre o noua inventie, si anume:
 DivaCup.com
Ce este Diva Cup? 
Diva Cup e o cupa menstruala, reutilizabila, fiind o alternativa pentru tampoanele interne si absorbante. 
Aceasta este realizata din silicon flexibil, potrvita pentru femeile de toate varstele.
Mai multe informatii despre acest produs puteti gasi Aici!
Parerea mea: 
Am incercat acest produs din dorinta de a afla daca este cu adevarat o alternativa in ceea ce priveste produsele destinate "problemelor feminine". 
Este un produs extrem de interesant, usor de utilizat si eficient. Se gaseste in doua variante (marimi): modelul 1: pentru femeile dub 30 de ani care n-au fost supuse unor nasteri si modelul 2: pentru femeile peste 30 de ani sau pentru cele care au dat nastere unui copil. 
Cupa vine impreuna cu un saculet extrem de feminin, perfect pentru depozitarea in siguranta a produsului.
Singurul lucru care mi s-a parut putin mai dificil a fost curatarea cupei. Informatii despre acest procedeu gasiti aici.


Brand: Diva Cup
Product name: Diva Cup 
Expiry date: - 
Quantity: 1 buc
Price: $32,49

Ati auzit de cupa menstruala? Ce parere aveti de acest produs? 
Pupici,
Alesya

8 comentarii:

  1. Am auzita.am citit dar nu am folosit.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu folosesc cupa menstruala, dar alta marca - iriscup- si sunt foarte multumita. Cea pe care o ai tu am vazut-o si pe iher. Sa o folosesti cu spor! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudata inventie! Cred ca ar fi foarte practica dar nu stiu cate persoane ar fi asa curajoase ca sa o incerce.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am incercat.Am prietene care l-au incercat si ele sunt oarecum multumite.Eu personal nu l-as folosi.Am cunostiinte medicale si dpdv medical nu este tocmai ok.Sangele menstrual trebuie sa se elimine, nu sa-l tinem pe col pana ne ia naiba(sau mai bine zis pana facem soc anafilactic), mai ales daca sunt probleme de ordin genital.Eu nu l-as recomanda oricate puncte rating ar primi.Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai cunostinte mediacale, eu nu..Chiar din acest motiv am considerat ca e mai bine sa nu scriu daca o recomand sau nu, ci doar sa o prezint...

      Ștergere
    2. Alexandrina, nu cred ca exista o foarte mare diferenta intre un tampon intern si cupa, la fel cum nu mi se pare igienic un tampon extern tinut acolo ore intregi. O curatare a cupei la... sa zicem 2-3 ore pe timpul zilei cred ca e mai mult decat de ajuns. Plus ca ceea ce se elimina nu este sange menstrual, decat in foarte mica proportie. Este vorba de tesut endometrial care este steril.

      Ștergere
    3. MooNy, nu mi se pare igienic nici un tampon intern.Tesutul endometrial este steril in cazul in care nu sunt probleme de sanatate.Nu ai cum sa sterilizezi o cupita 100%.Eu sunt impotriva oricarui produs de acest fel.In ceea ce ce priveste absorbantul...persoana care il tine ore intregi nu stie ce inseamna igiena.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...