joi, decembrie 1

My Christmas wishlist

Am vazut ca multe fete isi fac publica lista scrisa cu multa atentie pentru Mos Craciun:) Evident, cand vine vorba de cadouri, si mai ales de Mos Craciun, sunt si eu printre copii care urla de fericire.. Ador acesta sarbatoare, si nu doar pentru ca se fac cadouri ci si pentru toate celelalte ,,evenimente'' care au loc de Craciun..

Sa trecem la lista....
 Nu stiu cu ce sa incep..sunt atat de multe produse pe care mi le doresc, si nu cred ca exista o ordine a preferintelor... O sa incep cu ce imi trce prima data prin minte..


O paleta Sleek; nu am preferinte in ceea ce priveste culorile, pentru ca mi le doresc pe toate, si e greu sa ma hotarasc la una singura... oricare ar fi binevenita!


Produse Balea.! Desi am incercat cateva, mai sunt multe de incercat, si parca niciodata nu sunt destule...


Cand vine vorba de oje accept orice incepand de la Flormar pana la OPI:))..dar mi-au facut cu ochiul acum ceva timp aceste oje models own, care mi s-au parut extraordinare..



Ar mai fi o multime de produse de adaugat pe lista, dar pentru ca anul acesta Mosul meu ,,e in criza'' nu are rost sa cer prea multe...

Voi ce ati trecut pe lista pentru Mos Craciun?

Pupici,
Alesya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...