joi, iunie 2

Reviews sapunuri Clivia&Bride house

Hy,

Reviews Clivia

Pentru azi am pregatit un reviews la sapunurile Clivia.
Inainte de toate vreau sa va spun ca ador aceste sapunuri, iar in momentul de fata sunt foarte fericita de fiecare data cand intru in baie si dau cu ochii de ele.
Saptamana trecuta a fost tata in Austria si mi-a adus o cuite cu 24 de sapunuri.

Am primit asa: sapun-crema cu masline vrezi, cu miere si flori de cires.
Toate sunt adorabile; au un miros superb, iar dupa ce te speli pielea ramane catifelata, iar mirosul persista.

Ingredientele sunt:
aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl, betaine, sodium chloride, decyl glucoside, clycerin, sodium benzoate, peg-7 glyceryl cocoate, glyceryl oleate, parfum, citric acid, potassium sorbate, styrene, butylene glycol, polyquaternium-7, dlea europaea paraben, ethylparaben, isobutylparaben

















 Sapunurile au 500 ml, si tin destul de mult, pentru ca nu e necesar sa pui decat putin la o utilizare.
Cel mai mare + dupa parerea mea este pentru miros. In special cel cu miros de flori de cires ma da pe spate.

Parerea mea e ca merita sa incercati macar o data aceste sapunuri, o sa va indragostiti de ele.
Eu am o problema cu sapunurile in general, mi se usca pielea dupa ce ma spal, incat simt ca nu-mi mai suport mainile...
Dar sapunurile Clivia, niciodata de cand le folosesc nu mi-au uscat pielea.

                                                                    
                                                                       Bride house

In data de 19 iunie sunt invitata la nunta matusii mele. Sunt foarte incantata, dar de data aceasta am si o sarcina. Pentru ca ne dorim ca totul sa fie perfect la nunta ei, vrem sa-i face o surpriza si sa-mi decoram casa.
Pentru asta am nevoie si de ajutorul vostru.

Astept pana idei, sugestii, cu poze sau fara, aici sau la adresa de mail eu_alexandra93@yahoo.com
Cea mai creativa idee v-a fi premiata! Premiul e surpriza!

Astept comentarii, pareri, sugestii, poze la adresa de mail eu_alexandra93@yahoo.com
Pe mai tarziu,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...