marți, martie 29

E-cosmetic

Hy girls,
Ce mai faceti?
Eu m-am gandit ca azi, sa va spun cate ceva despre E-cosmetic. dupa cum supune si numele e vorbe despre o firma la care gasim o multime de produse cosmetice, incepand de la Solingen pana la produse marca Fraulein 38.
Acum sa va spun si motivul pentru care am facut acest post:) In primul rand am avut placuta surpriza de a descoperii ca aceasta firma este serioasa, si ca au produse de calitate la preturi accesibile.
Eu mi-am luat de la ei trusa 120 culori Rainbow seven Freulein 38 e superba, si am primit-o intreaga.

In plus daca comanzi ceva de la ei primesti puncte pe care le poti folosi la o viitoare comanda.














Ah, si au si super oferte...
Eu va propun sa va clatiti putin ochii pe la produsele de la e-cosmetic, pentru ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...