marți, iunie 27

Summer is Here! Summer Sale!

  Cum au aparut primele raze puternice de soare, cum am devenit obsedata de a da viata unor noi tinute. Evident ca nu sunt multumita de ce am in dulap, desi unele piese vestimentare nu am apucat sa le imbrac anul trecut. Bine, trebuie sa recunosc, sunt femeie! Daca nu m-as comporta asa, poate iubitul meu ar avea dubii si in loc sa apara la altar (daca tot ne apropiem de nunta) ar lua-o la fuga.

  Revenind, la shopping vreau sa impartasesc cu voi ce am gasit eu interesant. La o simpla vizita pe SheIn am gasit o multime de chestii dragute care asteapta sa fie comandate. In plus, puteti beneficia si voi de reducerea de 5$, 15$ sau chiar 40$ si de transport gratuit in urmatoarele cateva ore.


Vacay Vibes

Get $5 off over $55          CODE: VSV5
Get $15 off over $105      CODE: VSV15
Get $40 off over $200      CODE: VSV40

Are you ready for Summer Vocation?

Have fun at Summer with your best outfit

SheIn, your best choice


Fiind obsedata de rochii, pentru inceput am fost atrasa de rochitele vaporoase, perfecte pentru caldura cu care ne confruntam. Dar, pe site gasiti o multime de alte lucrusoare dragute.

*o gasiti deja redusa, la doar 27$ 

* o gasiti deja redusa la 19$





Acestea sunt o mica parte din produsele pe care le am in cos. Voi ati gasit ceva interesant pe site

Pe data viitoare ☀




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...