marți, mai 17

Rochia pentru festivitate I Rochia perfecta

  A venit acea perioada din an in care toate fetele cauta cu disperare rochia perfecta. Da, sunt si eu o disperata care cauta, nu una, ci doua rochii perfecte.
  Am cautat, si tot cautat... online, in magazine si iar online. Dupa lungi (extrem de lungi) cautari, am gasit-o!

Plina de ganduri negre, am comandat o rochie scurta, alba, usor inflorata, de aici . Pretul a fost ok (foarte ok), dar frica de esec era de un milion de ori mai mare decat pretul.
In doua zile mi-a ajuns acasa coletul. Uimirea a fost pe masura emotiilor avute. Rochita e perfecta!
Materialul de calitate, marimea perfecta si pretul redus, fata de tot ce am gasit in magazine.




 Daca cauti si tu rochia perfecta, la un pret acceptabil, iti propun sa arunci o privire aici! Sunt sigura ca o sa gasesti ceva pe gustul tau.
 In curand am sa revin si cu pozele de festivitate.
 Pana atunci, astept sa-mi spuni daca ai gasit ceva pe placul tau!


Kisses

Un comentariu:

  1. Alina Baica19:05

    OMG! Ce draguta e!! Nu pot sa cred ce prturi mici au la rochii. Clar am sa comand si eu de la ei

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...