duminică, aprilie 17

Kat von D Liquid Lipstick - Review and Swatch

   In perioada in care am lipsit am devenit obsedata de rujuri. M-am indreptat in primul rand spre rujuri cat mai rezistente, pentru a fi pe placul clientelor.



  Dupa lungi cautari, cred ca am gasit rujul perfect!

  Este vorba de Liquid Lipstick de la Kat von D. Un ruj mat, lichid si super rezistent la transfer. Partea buna este ca se gaseste in nenumarate nuante. Nu mai trebuie sa-mi fac probleme ca nu gasesc decat 3-4 nuante, cum s-a intaplat in cazul altor rujuri lichide pe care le-am cumparat pana acum.
  In momentul de fata am doar 6 nuante, dar intentionez ca in scurt timp sa mai adaug cateva colectiei mele.

  Este cel mai rezistent ruj pe care l-am folosit vreodata! Am cliente care imi scriu ca au avut ruj pe buze si in urmatoarea azi (dupa aplicare). Sunt extrem de multumita de el, iar daca nu l-ati incercat deja, va propun sa o faceti! 

  Pretul produsului pot sa spun ca este mai mult decat acceptabil, daca fac un raport calitate-pret. Pe site-ul oficial este 20$.

Swatch: 

1. Double Dare   2. Bauhau5   3.Berlin   4. Lolitta   5. Outlaw   6. Backstage Bambi 


Ce parere aveti despre acest produs? L-ati incercat? Ce nuante folositi? 


Kisses

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...