vineri, octombrie 10

About make-up: Masterclass cu Matilda Inozemtseva

Hello,

 Azi vreau sa va vorbesc putin despre ultimul masterclass la care am participat. De fapt e vorba de 2 masterclass-uri sustinute de Matilda Inozemtseva, in Cluj. De la ambele am invatat o multime de lucruri noi, si pot sa declar, cu mana pe inima, ca niciodata nu o sa detinem toata informatia disponibila cu privire la un anumit domeniu, in cazul meu - machiajul si ca de fiecare data cand avem ocazia este bine sa ascultam si sa incercam sa ne perfectionam. Doar asa o sa putem sa fim la curent cu noutatile si ne vom putea adapta noilor cerinte ale pietei (in cazul de fata- clientele).

(*cea cu bluza verde sunt eu)

 In cele 4 zile am primit extrem de multa informatie, pe care am inceput sa o pun in practica atat in cadrul masterclass-ului cat si in zilele urmatoare. Sper ca in curand sa ma pot "lauda" cu un machiaj creativ..

Pana atunci, vreau sa va arat cu ce ne-a incantat pe noi Matilda:








Pozele vorbesc de la sine. Nu cred ca este nevoie sa mai adaug ceva. E foarte evident ca e un adevarat maestru. Sper sa am ocazia sa particip si la alte masterclass-uri sustinute de Matilda! 
Imi mai ramane doar sa mai multumesc Centrului de Instruiere Beauty Publishing si evident, Elenei Cimpoiescu pentru ca au organizat acest masterclass de exceptie. Doar datorita lor avem posibilitatea de a participa la astfel de evenimente, cu adevarat speciale!

Ati auzit de Matilda? Cum vi se pare "munca" ei?
Pupici,
Alexandra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...