duminică, martie 23

Blog Sale

Hello,

 Am hotarat sa scot la vanzare o parte din produsele pe care nu le mai folosesc sau nu le-am folosit niciodata din diverse motive (nu-mi place mirosul, mai am in colectie inca 3-4 produse pentru aceasi problema, etc.)
Pentru a comanda produsele va rog sa-mi trimiteti un e-mail la adresa: alexandrapop.1193@yahoo.ro care sa contina numele produselor dorite.  
In cazul unei comenzi cu o valoare mai mare de 50 lei transportul e gratuit!!

Cateva reguli simple pentru ca produsele sa ajunga cu bine la destinatar:
~ primul venit = primul servit
~ comanda minima este 15 lei
~ plata produselor se face in avans in contul meu deschis la BT
~ transportul e 3 lei

1. Fond de ten MAC nuanta NC 25(Vandut)  si NC 35 - 25 lei/ bucata sau 40 lei ambele
Stare: folosite cat se vede in poza


2. Proface (impiedica transpiratia excesiva, ideala pentru mirese)  - 35 lei (in magazin e 90 lei)
Stare: folosit cat se vede in poza


3. Emulsie antivergeturi Me&Mom - pret 10 lei
Stare: folosit 10%


4. Lotiune tonica hydra vegetal de la Yves Rocher - pret 18 lei Vandut
Stare: Nou


5. Sampon Uscat Balea - pret  4 lei
Stare: folosit 50% 


 6. EDT Pur Blanca 30 ml (fara pompita) - 15 lei
     EDT Simple Elements 30 ml  - 15 lei
Stare: folosite cat se vede in poza


7. Bioderma Sensibio H2O 250 ml - 28 lei Vandut
Stare: Nou


 8. Parfum FM no7 - pret 27 lei
Stare: Nou


9. Wella SUN Protection Spray - pret: 23 lei
Stare: folosit cat se vede in poza (~ 10%)
    Wella Hair and Skin Hydrator - pret 27 lei
Stare: Nou


10. EDP U by Ungaro - pret 47 lei
      EDT Slip into.. Daring - pret 29 lei
      EDT Enigma - pret 34 lei
Satre: folosite cat se vede in poza (~ 10%)


11. EDP Little Back Dress - pret 10 lei
Satre: folost cat se vede


12. Perle bronzante BeautyUK NOI - pret 15 lei
      Pudra matifianta MUA folosita extrem de putin (1% din cantitate) - pret 8 lei


13. Aqua Vita 30ml, folosita mai putin de jumate - pret 25 lei
      Ser Acid hialuronic si AHA, nou - pret 5 lei



14. Fard alb sidefat AVON, folosit cat se vede - pret 5 lei Vandut
      Blush AVON, folost cat se vede- pret 10 lei Vandut
      Luciu buze AVON, doar incercat - pret 5 lei
      Corector MeMeMe doar incercat - pret 10 lei Vandut


Pentru a comanda produsele va rog sa-mi trimiteti un e-mail la adresa: alexandrapop.1193@yahoo.ro care sa contina numele produselor dorite.  
In cazul unei comenzi cu o valoare mai mare de 50 lei transportul e gratuit.   

2 comentarii:

  1. buna ...as vrea si eu bioderma si pudra de la mua.....eventual iti pot lasa mailul meu sa putem vb lucia_bk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim22:18

    buna daca mai ai fondul de ten de la mac si pudra de la mua le-as vrea eu, mail-ul meu este alexandra_16y@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...