marți, martie 19

Recenzie: Noul cod al bunelor maniere

Buna dragelor,
Azi vreau sa va vorbesc putin despre prima carte pe care am ales-o in cadrul campaniei vALLuntar
Despre acesta campanie v-am vorbit si intr-un post anterior, si va spuneam inca de atunci ca sunt extrem de incantata ca pot sa ajut lumea verde. 
Prima carte despre care am sa va vorbesc in cadrul acestei campanii este: "Noul cod al bunelor maniere" de Silke Schneider-Flaig.

Am ales acesta carte deoarece imi doream sa aflu care sunt greselile mele din punctul de vedere al acestui cod si cum as putea sa mi le indrept.
Am ramas placut impresionata de structura cartii; un cuprins bine formulat, 4 capitole extinse extrem de bine formulate si un test numit ,,Marele test al comportamentului'' care mi-a fost de mare ajutor.
Cartea cuprinde tot ceea ce ar trebui stiut, incepand de la modul corect de a saluta si pana la comportamentul in avion.
Pentru ca mi-e foarte greu sa-i fac un rezumat acestui ghid, am sa va spun doar atat: ,,Politetea este ca aerul din pneuri: nu costa nimic si impiedica accidentele." Sper ca acesta fraza va ajuta sa intelegeti care este cu adevarat rolul bunelor maniere.
Va recomand acest ghid chiar daca considerati ca sunteti o persoana extrem de manierata. Sunt sigura ca oricine poate invata ceva nou citind-o. Aceasta carte poate fi comanda de aici.

Recenzia este scrisa in cadrul campaniei vaALLuntar. Campania este initiata de Grupul Editorial All, cu sprijinul ROMSILVA. Dacă recenzia va strange un minim de 15 comentarii, noi vom primi un copacel pentru a-l planta. In continuare la fiecare 20 de comentarii primite o echipă de voluntari ai editurii All va planta câte un copacel.
Daca va placut recenzia mea, va rog sa lasati comentarii la acesta postare. Sper sa plantam cat mai multi copacei. Astept comentariile voastre! 

23 de comentarii:

  1. Anonim17:35

    Super cartea, am citi-o si eu si e chiar educativa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit clasicul ghid de bune maniere scris de Aurelia Marinescu. Unele chestii nu prea se ma potrivesc, trebuie sa le mai adaptam si timpurilor noastre, insa altele sunt universal valabile si parerea mea e ca ar trebui predate ca materie separata la scoala cum se facea pe vremuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum spui si tu, regulile le putem adapta perioadei si mediului in care traim noi acum.
      Cred ca as fi cel mai fericit om daca s-ar invata la scoala asa ceva.

      Ștergere
  3. Lorena Pintilie17:42

    E o carte care ar trebui sa fie in fiecare biblioteca, deoarece romanii au cam uitat regulile de politete si buna crestere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, eu sper ca macar 1% din cei care nu cunosc aceste reguli sa devina interesati si sa se puna pe meditat..

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceasta e o carte care, realmente, imi trezeste interesul!!! O voi cauta!
    Multumesc!

    Eu am scris duminica cea de-a doua recenzie din campania vALLuntar - "Confesiuni", Jodie Rhodes...M-as bucura mult sa ma vizitezi!
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/03/recenzie-de-carte-confesiuni-de.html

    Spor sa ai, la cat mai multi copacei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citind cea de-a doua recenzie a ta, o cautam si pe prima
      Vad ca am lasat deja comentariu...

      Ilda
      Lavender Thoughts

      Ștergere
  6. In mod sigur ar trebui sa avem fiecare in casa un ghid, macar de curiozitate ar trebui rasfoit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebuii ca fiecare dintre noi sa acorde macar 10 minute acestei "probleme", probabil asa am devenii si noi mai educati si am fi perceputi altfel de catre straini.

      Ștergere
  7. o carte utilă fiecăruia :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O carte folositoare si de capatai.
    spor la plantat copacei :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Paula Silaghi12:42

    O carte extrem de interesanta si utila. Ma bucur ca mai exista persoane care doresc sa mai citeasca si asa ceva.
    Spor la plantat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte utila cartea aceasta. Eu am simtit ca am carente la capitolul asta participand la o nunta de super fite; poate erau doar emotiile, dar totusi lectura cartii mnu mi-ar face rau.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte interesanta cartea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o carte extrem de interesanta si uitla

      Ștergere
  12. Practica alegere. Eu sunt familiarizata mai degraba cu clasica doamna Aurelia Marinescu, insa e bine sa avem in casa si ceva mai actual, pentru ca lumea se tot schimba si apar situatii noi in care putem avea dubii cu privire la cum sa procedam mai elegant. De exemplu, in cat timp trebuie sa raspunzi unui apel sau unui sms. Sau de cate ori sa lasi telefonul sa sune daca nu-ti raspunde nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte utile aceste ghiduri - chiar ar fi binevenita o actualizare si manierele se mai schimba, sa speram ca bunul-simt ramane :)
    Lecturi frumoase si spor la copacei!

    RăspundețiȘtergere
  14. cea mai utila carte!multumim pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...