sâmbătă, martie 30

Curatenia de primavara la Zorile Store!

M-am bucurat extrem de tare cand am aflat despre campania pe care au initiat-o si in acest an Zorile Store, de a-si desemna un Blogger Ambasador!
Nu stiu daca voi va amintiti, dar eu cu siguranta nu am uitat de campania care a avut loc anul trecut, campanie care a avut un mega succes. 


La fel ca data trecuta, si de aceasta data m-am hotarat foarte greu asupra unei perechi de sandale:
Am ales o pereche de sandale GRENDHA, care sper sa fie ,,noua mea dragoste'' in vara aceasta
Tin sa va anunt ca daca sunteti posesorii unui blog cu vechime de minim 3 luni. Merita sa aruncati un ochi pe site chiar daca nu aveti blog, caci Zorile Store au o promotie interesanta si puteti primi cadou, in functie de valoarea comenzii, fie o pereche de sandale/papuci, fie o pereche de pantofi sport.
Voi ce ati alege? Ce va trage cu ochiul?
Pupici,
Alesya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...