duminică, noiembrie 4

Review&Swatch Misa Nail Lacquer Moody Model

Buna dragelor,

Asa cum v-am promis azi vreau sa va vorbesc despre oja Misa in nuanta Moody Model. Oja are o nunata tare draguta de ''ciocolata cu lapte''. E prima mea oja maronie dar pot sa va spun ca m-am indragostit de ea.
Moody Model, este o nunta potrivita pentru tomana-iarna. Arata perfect, plicata in doua straturi si se usca relativ repede dupa aplicare (ceea ce-mi place foarte mult). Pentru a nu va trezi cu surprize (ceea ce in cazul meu nu s-a intamplat) va recomand sa aplicati base coat si eventual top coat pentru o rezistenta mai buna. Pe unghiile mele a rezistat 5 zile fara probleme, tinand cont de faptul ca eu nu spal vase si nu fac alte treburi prin casa.
Swatch:

Brand: Misa
Product name: Misa Nail Lacquer
Shade: Moody Model
Expiry date: 36M
Quantity: 15ml
How to use: oja
Price: £5,95

Ati incercat ojele Misa? Ce parere aveti despre ele? 
Pupici,
Alesya

3 comentarii:

  1. Acum mi-am trimis sotul la magazin dupa ciocolata...ha ha ha...serios.Arata bine oja pe unghii si pe ciocolata aceea mmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja e foarte frumoasa, dar prezentarea si mai si!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...