marți, august 7

Liquid Keratin&Savon Pomme Cassis Review

Pentru azi  v-am pregatit un review pentru keratina lichida de la Anian si unul pentru sapunul Savon cu coacaze negre.

1. Keratina lichida Anian

Descriere oficială:

"ANIAN Keratină Lichidă conţine ingrediente identice cu cele din structura părului, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul e mai deteriorat. Acţiunea keratinei lichide Anian revitalizează strălucirea mătăsoasă naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos."



Instrucţiuni de folosire:

Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi Anian Keratină lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
Uscaţi uşor cu uscătorul de păr, căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei. 

Parerea mea:

Desi am citit multe pareri cu referire la acest produs nu mi-am imaginat ca poate avea rezultate intr-un timp scurt. Am folosit keratina pentru ca-mi doream un par cu mai mult volum si mai stralucitor. Eu personal am vazut rezultatele keratinei de la prima utilizare. 
Folosesc acest produs o data pe saptamana, dar isi face treaba extrem de bine. 
Ambalajul e foarte practic, fiind dotat cu pulverizator aplicarea produsului e mult mai usoara. 
Are un miros placut pe care eu il asociez cu cel al samburilor de cirese. 

2.Savon Pomme Cassis

                                                     Descriere oficială:

Sapunurile naturale, 100% vegetale, tip Sapun de Marsilia, NU CONTIN parabene, EDTA, conservanti, eter-glycol, anti-oxidanti, grasimi animale sau derivate petroliere. Parfumarea este obtinuta cu uleiuri esentiale, iar colorarea se obtine exclusiv cu pigmenti minerali, naturali.Sapun natural Coacaze Negre, tip Sapun de Marsilia, 100% vegetal, pe baza de ulei de palmier 72%.

Parerea mea:
In primul rand am fost extrem de incantata de mirosul sapunului. Desi e un sapun fructat, are un miros extrem de placut, care devine fresh pe corp. Curata si hidrateaza pielea foarte bine. Faptul ca e si 100% natural ma determina sa spun ca acest sapun este perfect pentru mine.
Ambele produse pot fi achizitionate de la Triodeluxe.
Ati folosit keratina lichida? Va place?
Pupici,
Alesya

3 comentarii:

  1. Un nou review pozitiv al acestei keratine!
    Multumim!

    http://girlpearl12.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit aceste produse, insa am avut altele de la Triodeluxe si am fost incantata de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce produse ai folosit?
    Ps: sunt tare curioasa:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...