luni, mai 7

Review & Swatch Oja Blaze

Cum a iesit soarele mi-am si scos cele doua oje fotocromatice din 'sertarelul cu minuni' pentru a le incerca.
Acum ceva timp am primit 2 oje, tare dragute de la oja-Blaze.ro . Una este in nunata 'Jubilee to vino' si una 'Canary Yellow'.
Asa arata cele doua oje in interior:

Iar asa arata la lumina soarelui:

Desi la inceput nu eram foarte sigura ca o sa-mi placa, acum pot sa va spun ca sunt extrem de incanta de aceste oje. In ceea ce priveste rezistenta ojei pe unghie, nu trebuie sa va faceti probleme. In cazul meu au rezistat 2 saptmani dar am aplicat oja peste gel easy-off (nude). In mod normala oja rezista in aceleasi conditii maxim o saptmana (in cazul meu). Banuiesc ca si pe unghiile naturale rezista mai mult. 
Swatch: 
Inside
Outside

Ador aceste oje si cu siguranta am sa le folosesc cu mare drag in acesta vara.
Brand: Blaze
Product name: Oja fotocromatica
Quantity: 0.25 FLOZ
Price: 38.00lei


Ati incercat oje de acest gen? Ce parere aveti?
Pupici,
Alesya:)

5 comentarii:

  1. imi plac...cel putin cea cu sclipici e minunata:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe ojele! Ma crezi nici nu stiam de aceste oje. Dar sa stii ca sunt tare simpatice. Pe la mine prin oras n-am vazut inca, dar poate apar. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooooww 38 de lei oja??????????? Uiiii e exagerat de scumpa! Mi se pare draguta, dar nu fantastica...si cu 38 de lei imi iau 5-6 oje de la Flormar...care au nuante super si rezista mult timp pe unghii.
    Fara suparare dar e exagerat de scumpa :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Oana nu stiu daca se gasesc in magazine..dar le gasesti pe site-ul Blaze

    @ Elena: Ai dreptate sunt putin cam scumpe, dar asa ceva nu gasesti la orice colt de strada:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm..frumoase, dar scumpe pentru bugetul meu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...