luni, aprilie 9

Review & Swatch Oja Maybelline Forever Strong Pro


A trecut destul de multa vreme de cand nu v-am vorbit despre oje, desi pana in acest moment am avut cateva cerinte pentru un asemenea review. Asa ca, azi vreau sa va vorbesc putin despre oja Forever Strong Pro de la Maybelline in nuanta Rose Attraction.
Desi mai nou am devenit fan oje in culori indraznete (inca nu pot sa cred), am purtat acesta oja timp de cateva zile cu mare drag. E o culoare draguta, cuminte, potrivita atat pentru domnisoare cat si pentru doamne. 
Am aplicat oja in doua straturi, fara base sau top coat si a rezistat trei zile intacta, dupa care a inceput sa se cojeasca la varfuri.  

Nunata este frumoasa, deschisa si nu pateaza unghiile chiar daca nu e aplicata peste base coat. E o nuanta clasica, potrivita pentru orice tinuta, deci nu e greu ''de asortat''.


Swatch: 

Brand: Maybelline 

Product name: Forever Strong Pro 

Shade: Rose attraction 
Expiry date: 24M 
Quantity: 10 ml 
How to use: Oja 
Price: 20 lei 


Ce parere aveti despre acesta oja? Va place? 
Pupici,
Alesya

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...