joi, aprilie 5

Review sapun si crema de corp Azaria


Dupa cum stiti, sunt o iubitoare de produse BIO. Asa ca, niciodata cand vine vorba de astfel de produse nu pierd sansa de a le testa.
Astazi vreau sa va prezint doua produse 100% naturale si fabricate manual de la Azaria.
Cele doua produse sunt:
1. Crema de corp cu ulei de argan si unt de shea
2. Sapun ''Atingere Fina''


1. Crema de corp cu ulei de argan si unt de shea

Cand am auzit ca aceasta crema contine ulei de argan si unt de shea am fost 90% sigura ca o sa-mi placa. Iubesc cele doua ingredinte principale pentru efectele lor benefice asupra corpului.
Datorita untului de shea din compozitie crema hidrateaza extrem de bine pielea. Este extrem de cremoasa si intra foarte usor in piele.
Are un miros interesant, nu stiu cu ce as putea sa-l compar, dar cu siguranta imi place.


Brand: Azaria
Product name: Crema de corp cu ulei de argan si unt de shea
Quantity: 150g
Ingedients:  unt de shea nerafinat, curd, ulei de argan BIO, unt de cacao BIO, unt de cocos BIO, ulei de migdale dulci, vitamina E, ulei esential de ylang-ylang si bergamota
Price: 28 lei

2. Sapun ,, Atingere Fina''

Primul lucru care m-a atras la acest sapun a fost mirosul sau. Are un miros placut dulce-exotic pe care eu il asociez cu mirosul turtei dulci. Sapunul lasa pielea fina, si extrem de hidratata.
Deoarece sapunul nu contine nimic toxic sau sintetic i-am dat voie si Irinei sa-l foloseasca, deci puteti sa-l folositi cu incredere atat pentru voi cat si pentru copilasi.



Brand: Azaria
Product name: Sapun Atingere Fina
Quantity: 100g/50g
Ingedients:  lapte de capra proaspat nepasteurizat, unt de shea, unt de cacao, unt de cocos, ulei de migdale dulci, ulei de ricin, ulei de masline, miere si extract uleios de vanilie.
Price: 12 lei/6 lei (in functie de gramaj)

Cand vine vorba de produse bio sunt prima pe lista dar in acelasi timp sunt si foarte exigenta. Am asteptari mari de la produsele bio asa ca nu ma multumeste orice. Se pare ca nici de acesta data nu am fost dezamagita deoarece aceste doua produse fac parte din categoria produselor bio ''cu efect'' si vi le recomand cu toata increderea!

Ati folosit produse Azaria? Ce parerea aveti despre ele?
Pupici,
Alesya

5 comentarii:

  1. nu am auzit , dar e bine de luat in seama...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti interesata de produsele bio facute manual, iti recomand sa le incerci..eu sunt foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca sunt din ce in ce mai cautate produsele bio.Sunt curioasa sa le incerc si eu.Mai ales sapunurile pt.ca din astea care sunt in comert nu imi prieste nici unu':(

    RăspundețiȘtergere
  4. Le am si eu si sunt foarte bune. Dar in ceea ce priveste lotiunea, eu o prefer pe asta: http://www.britishgallery.ro/ro/produse-naturale-heathcote-and-ivory/10693-crema-de-corp-cath-kidston-bluebell.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca-ti plac si tie

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...