joi, martie 15

Review Liz Earle Instant Boost Skin Tonic & Skin Repair Moisturiser

Am amanat destul de mult acest review deoarece am vrut sa fie totul clar pentru a nu va transmite informatii eronate. Cele doua produse apartin firmei Liz Earle, iar daca pana in momentul de fata nu am fost 100% sigura de calitatea acestor produse, de acum pot sa ma declar total multumita de produsele Liz Earle!


  
Ca de obicei, produsele au ambalate foarte frumos. Cele doua produse sunt:
1. Liz Earle Skin Repair Moisturiser Dry/sensitive
2. Liz Earle Instant Boost Skin Tonic


1. Liz Earle Skin Repair Moisturiser Dry/sensitive

E crema perfecta pentru tenul uscat si sensibil. Pentru ca am vrut sa vad daca acesta crema e cu adevarat potrivita si pentru tenul sensibil, am rugat-o pe mama sa o testeze. Rezultatele au fost pe masura asteptarilor.  Crema  hidrateaza foarte bine, dar in acelasi timp protejeaza si ii ofera ceea ce ii trebuie tenului sensibil.
Am testat si eu crema, pentru a-i vedea calitatile in ceea ce priveste hidratarea unui ten extrem de uscat. Pot sa spun ca era necesar sa ma dau cu crema de 3 ori pe zi pentru a avea tenul perfect hidratat, dar sunt multumita de acesta crema. 



Ingredinte:
Aqua (water), Caprylic/capric triglyceride, Persea gratissima (avocado) oil, Borago officinalis (borage) seed oil, Cetyl alcohol, Glycerin, Sorbitan stearate, Triticum vulgare (wheat) germ oil, Polysorbate 60, Cetyl esters, Sodium lactate, Echinacea purpurea (echinacea) extract, Humulus lupulus (hops) extract, Panthenol, Tocopherol (vitamin E), Tocopheryl acetate, Beta-carotene, Sodium
PCA, Urea, Niacinamide, Inositol, Glycine, Parfum (fragrance), Fructose, Lactic acid, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, Alpha-isomethyl ionone, Dehydroacetic acid, Phenoxyethanol,
Benzoic acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl biguanide
 


Brand: Liz Earle
Product name: 
Skin Repair Moisturiser Dry/sensitive 
Expiry date: 
30M 
Quantity: 
50 ml 
How to use:
 Hidratarea tenului uscat  
Ingredients:
 Le puteti vedea putin mai sus
Price: 
18.75 £ 
Where to buy: 
http://uk.lizearle.com/ 



2. Liz Earle Instant Boost Skin Tonic 

Lotiunea tonica Liz Earle este un produs care se aplica pe ten dupa demachiere, cu ajutorul unei dischete demachiante sau se pulverizeaza direct pe fata, pentru a inlatura resturile de machiaj, praful, impuritatile etc. 
Mie imi place acesta lotiune in mod special pentru ca nu are tendinta sa-mi usuce tenul, si are un miros extrem de placut. Un mare plus il reprezinta faptul ca acesta lotiune nu contine alcool.
O folosesc atat dimineata cat si seara inainte sa aplic crema hidratanta.
Lotiunea curata foarte bine toate impuritatile si lasa tenul pregatit pentru aplicarea cremei. 

Am auzit ca este si un bun fixator pentru machiaj, insa eu  pana in momentul de fata nu am incercat, asa ca nu pot sa va spun daca are efecte sau nu. 

Ingrediente:
Aqua (water), Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, Glycerin, PEG-40 hydrogenated castor oil, Cucumis sativus (cucumber) fruit extract, Calendula officinalis (calendula) flower extract, Anthemis nobilis (chamomile) extract, Humulus lupulus (hops) extract, Panthenol, Allantoin, Tocopherol (vitamin E), Tocopheryl acetate, Parfum (fragrance), Citronellol, Coumarin, Geraniol, Linalool, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl biguanide. 

Brand: Liz Earle 
Product name: 
Instant Boost Skin Tonic 
Expiry date: 
12M
Quantity: 200 ml 
How to use:
 Curatarea tenului si pregatirea lui pentru aplicarea unei creme.
Ingredients: Le puteti vedea putin mai sus. 
Price: 
13.00 £ 
Where to buy: 
http://uk.lizearle.com/ 



Pana in acest moment am folosit trei produse create special pentru ingrijirea zilnica. Am inceput cu demachiantul Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser si cele doua produse despre care v-am vorbit azi. 
Toate cele 3 produse si-au facut treaba bine, iar eu sunt foarte incantata!


Ati folosit vreun produs Liz Earle? 



Pupici,
 Alesya:)


*Produsele au fost primite pentru testare

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...