luni, februarie 20

Review Thara Bodystocking LivCo

Ne aflam intr-o perioada dificila pentru barbati si extrem de placuta pentru femei. Se apropie cu pasi repezi 3 zile importante, cand, fiecare femeie primeste cel putin o floare. Si pentru ca stiu cat de greu le e barbatilor sa cumpare cadouri care sa fie pe placul iubitelor, m-am gandit sa sar putin in ajutorul lor.
Azi vreau sa va vorbesc depre un produs special:  Thara Bodystocking LivCo


Thara Bodystocking LivCo




Bodystocking THARA - lenjerie sexy intima, eleganta si seducatoare.
Creat de Livia Corsetti din material negru fin, cu model de panza de paianjen, bodystocking THARA se adapteaza perfect pe corp, scotand in evidenta silueta feminina.

Compozitie:
90% poliamida
10% elastan

Parerea mea: 
Acest produs iti scoate in evidenta frumusetea, iti confera mai multa incredere si cu siguranta partenerul tau va ramane placut suprins. Am avut emotii sa nu se rupa Bodystocking-ul in momentul testarii, dar a rezista fara probleme.
Daca vreti sa le faceti iubitior o supriza, acesta tinuta va vine in ajutor pentru a nu da gres.
Mi-as fi dorit sa va arat si nite poze, insa nu mi se parte potrivt sa postez astfel de poze pe blog, tot ceea ce pot sa va mai spun este ca va recomand acest produs cu multa incredere! Va garantez ca ve-ti fi multumite de el.

Brand: Livia Corsetti
Product name: Thara Bodystocking LivCo
Price: 69.44 RON
Where to buy: http://besensual.ro/



*Produs primit pentru tastare

4 comentarii:

  1. Am vazut pe net la un moment dat genul acesta de ciorapel, daca pot sa-i zic asa, care iti imbraca corpul.Imi era teama sa nu se rupa odata ce-l tragi pe tine, dar daca zici tu ca e ok te cred.E sexy intradevar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Slabe sanse sa se rupa..:) poti incerca fara teama

    RăspundețiȘtergere
  3. Are o prietena ceva asemanator si zicea ca este bun.Ca nu s-a rupt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...