marți, ianuarie 3

Si barbatii merita sa fie frumosi...

Am vazut ca de obicei fetele sunt interesate sa fie ele cat mai frumoase..atragatoare, dar cred ca am uitat de acele persoane atat de importante pentru noi. Acele persoane pentru care ne straduim atat de mult sa fim frumoase...Barbatii!
Am avut ocazia sa cunosc barbati extraordinari, si nu ma refer la pustanii de 17-18 ani care inca nu stiu ce-si doresc ci barbati care stiu care e farmecul vietii. Fiecare dintre ei cu nevoile sale personale, cu problemele zilnice, dar si barbati care nu uita de frumuste.
Acei barbati care o data la doua saptamani se prezinta la hairstylist, cosmtician si toate celelalte. Barbati care pun accentul pe fizicul lor sau care, pur si simplu isi doresc sa ramana atractivi pentru sotiile lor
La fel ca si noi, femeiile, au si eu nevoie de putina atentie. Sar de acesta data si eu in ajutorul barbatilor care ''tanjesc'' dupa frumusete, mai excat cei care se confrunta cu firosoarele de par albe (cei peste 28 de ani).
De cateva luni caut cu disperare informatii cu privire la pigmentarea parului barbatiilor. Evident, hairstylistul, nu sufla o vorba despre produsul folosit. Dar, dupa cum spuneam am avut ocazia sa cunosc si barbatii care se ingrijesc, si care de acesta data mi-au fost de mare ajutor. Dupa o discutie de cateva ore purtata duminica seara cu 4 dintre ei, am descoperit ceteva detalii despre produsul cautat.
E un produs de la Wella, creat special pentru nevoile barbatiilor care se confrunta cu aparitia firelor albe de par.
Spuma de par Wella SP Just Men Pigment Mousse Black - Apasa pe imagine pentru inchidere
Ei spun ca este un produs profesional, care reda culoarea naturala, progresiv, parului grizonat daca este in procent de maxim 70%.
Dupa instructiunile de utilizare nu pare a fi greu de folosit, chair daca e profesional; insa, ma pune putin pe ganduri pretul sau. Nu as arunca pe fereastra 100 de lei, in cazul in care produsul nu are nici un efect.

Voi ati auzit de acest produs? Sa-l cumpar sau nu?

Pupici,
Alesya

2 comentarii:

  1. mie mi se pare ca e ca un fel de aruncat banii pe geam. de ce ? pentru ca nu apuca sa revina culoarea parului ca lor le creste parul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci atunci ar fi mai ok sa folosesca o simpla vopsea?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...