sâmbătă, decembrie 17

Review ciorapi Intimoda

Dupa cum stiti in perioada 16.11-30.11 am organizat un concurs pe blog, cu spijinul Intimoda. Domana Gabriela a fost tare draguta si mi-a oferit si mie 2 perechi de ciorapi, ca sa-mi fac o parere despre ei. 
Am primit o pereche de ciorapi  A.M.A.antracite  si o pereche de ciorapi GAUDI melograno. Ambele perechi sunt dragute. 
Cei  GAUDI au o culoare frumoasa de mov, sunt ciorapi fashion, de 50 DEN. Sunt potriviti pentru o tinuta casual, dar si pentru o tinuta office. Sunt usor de intretinut, si dupa ce i-am purtat de 3 ori pot sa va spun ca arata perfect si acum, nu s-au scamosat asa cum se intampla cu majoritatea ciorapilor. Eu i-am sortat la niste rochite din lana, iar tinuta mea a fost apreciata. 


Ciorapi pantalon de dama cu talie joasa GAUDI 50 DEN VITA BASSA  
Descrierea lor:


Ciorapi pantalon/dresuri mate, cu microfibre Meryl si elastan. Cusaturi plate si clin din bumbac. Fara intaritura la varf astfel incat sa poata fi purtati cu sandale.Grosime 50 DEN. Contin: 86% poliamida, 11% elastan, 3% bumbac

Pret: 17,90 RON

Ciorapii  A.M.A.antracite sunt ciorapii perfecti pentru orice femeie care doreste sa aiba un corp de invidiat. Acesti ciorapi ridica fesele si aplatizeaza abdomenul. Mi-as dori sa pun si nişte poze ,,before and after'' dar nu sunt poze potrivite pentru a fi publicate pe internet. Dar pot sa va spun ca dau rezultate, mie personal imi plac la nebunie acesti ciorapi. Recomand acesti ciorapi tuturor fetelor care isi doresc un posterior mai ,,apetisant''.


Ciorapi pantalon de dama BODY SLIM 40 DEN

Descrierea lor: 


Sunt ciorapii tai preferati care iti pun in valoare feminitatea. Ciorapi satinati mati cu elastan. Aplatiseaza abdomenul, modeleaza soldurilor si ridica fundul.Cusaturi plate, banda elastica delicata, clin din bumbac si fara intaritura la degete. Grosime 20 DEN. Contin: 85% poliamida, 13% elastan, 2% bumbac.


Pret: 22, 90 lei


Pentru mai multe modele si alte informatii va invite pe site-ul http://www.intimoda.ro

*Am sa revin cu cateva poze.

Pupici,
Alesya


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...