luni, octombrie 3

Lovely products

Buna,

Acum ceva timp am castigat la un concurs organizat de scumpa de Lucia (Honey Bunny). Am vrut sa pun poza cu premiul exact in momentul in care am aflat (eram si sunt tare mandra de premiu), insa m-am gandit ca e mai ok sa testez produsele si apoi sa scriu pe blog. Asa ca acum a venit ,,momentul adrevarului''. Toate produsele primite imi plac la nebunie, nu exagerez deloc.




Am preluat poza de pe blogul Luciei, pentru ca mi-a placut tare mult cum a facut-o. Sper sa nu va deranjeze, si sper ca nici ea sa nu se supere.
De cand am primit coletul mi-am inlocuit crema de fata cu cea primita si sunt tare multumita de ea. Are un miros placut foarte slab, deci e ok si din acest punct de vedere, iar de hidratat.. hidrateaza bine.

Benzile de ceara, imi plac la nebunie, sincera sa fiu primul lucru pe care mi-am dorit sa-l incerc au fost benzile, care nu m-au dezamagit. O sa renunt sa ma duc la salon in favoarea benzilor:)) Eh, nici chiar asa..dar isi fac treaba foarte bine.

Crema de corp, are un miros hmm..m-as da cu ea toata ziua, si tot nu m-as satura:))Are 200ml iar eu mai am cam jumatete de tub, deci va da-ti seama in ce cantitati mi-am aplicat eu pe corp, iar pe mani ma dau de 10 ori intr-o zi cand stau la birou..

A mai ramas pe lista aroma de camera, care mi-a fost furata, si nu am apucat sa ma bucur eu prea mult de ea.  Ce sa faci, cand primesti atatea bunatati trebuie sa imparti si cu altii. Asa ca, acum se bucura mamica mea de aroma.. e tare incantata de miros.

Deci am primit un pachetel cu bunatati, pe care le folosesc cu mare drag. Multumesc Lucia!

Ce parere aveti de aceste produse? Le-ati incercat? V-au placut?

Pe mai tarziu,
Alesya:)

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru toate bunatatile astea pe care le-ai castigat, imi place sa vad un om care se bucura sincer pentru un cadou, si eu procedez la fel, sunt tare entuziasmata cand castig un giveaway! :)
    Sa le folosesti cu placere in continuare!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc:*
    ma bucur ca impartasim acelasi sentiment cand primim un cadou/castigam ceva

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...