miercuri, octombrie 5

Genti, genti si iar genti

Da, sunt inebunita de ideea ca nu-mi gasesc geanta ''perfecta''. Nu stiu daca exista asa ceva sau nu, insa eu mai caut:) Pana am s-o gasesc va arat voua ce mi-a atras atentia..




 
Geanta maro din piele
Geanta de umar damaGeanta animal printGeanta Taurus AshGeanta maro piele intoarsaGeanta rosie peroxyGeanta piele CorvariS


Geanta piele ecologicaGeanta Fossil vintage

Voua ce tipuri de genti va plac? Ati gasit geanta perfecta?

Pe mai tarziu,
Alesya:)


3 comentarii:

  1. Anonim18:22

    Mie eprsonal imi plac cele mari cu ciucuri (cum e cea violet) dar mai sunt si alte modele, mi simpliste si mai elegante. in general nu-mi plac gentile de mana sau cele mici pentru ca am multe chestii de bagat in ele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, si eu tot cu gentile incapatoare sunt:D. In astea mici,mici..ce poti sa pui?? :D. Sunt multe posete care m-ar tenta din postarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am gasit geanta perfecta, dar nu o pot purta la orice.E geanta mea cu Tweety :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...