marți, septembrie 13

Red for life

Acum 3 saptamani mi-am cumparat o oja Peggy Sage rosie. Am luat una rosie, pentru ca imi momentul acesta mi se pare o culoare care se potriveste cu starea mea de spirit. Dupa parerea mea e o culoare care se potriveste mai multor tinute; insa, cel mai bine se potriveste la ,,little black dress'', ofera o mica pata de culoare care invioreaza tinuta. 
Oja a tinut pe unghii aproximativ 3 zile. Dupa care a inceput sa dispara de pe varful unghiilor. Oricum eu sunt multumita ca tine atat. Alte oja tin maxim o zi pe unghiile mele. 
Sa va arat si cateva poze... 







 Voi ati incercat ojele Peggy Sage? Va palc? Ce culori alegeti in general pentru oja?

Pe mai tarziu,
Alesya:)

5 comentarii:

  1. Eu am vrut sa incerc. Erau pe stanul ala niste culori superbe ...dar m-a suparat vanzatoarea ca se tinea ca scaiul de capul meu X( si am iesit imediat din magazin. Asa ca am ramas fara :))

    Daca ii aplici sitop coat nu tine mai mult? Eu asa procedez si ma tin si o saptamana fara probleme ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am aplica doar oja simpla, fara nimic altceva ca sa vad ce puteri are ea, daca aplici si top coat atunci cu siguranta tine mai mult..

    Ma enerveaza si pe mine vanzatoarele care se tot uita si te tot intreaba de 1000 de ori ceasi chestie. Eu am luat oja de la salon, asa ca nu am avut treaba cu vanzatoare nesimtite..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim17:16

    am incercat si eu oje de la peggy sage,o nuanta mai inchisa decat a ta...sau poate mai mult decat o nuanta,putin spre visiniu,dar sincera sa fiu nu mi sa parut extraordinara,in cateva zile a inceput sa-mi sara pe la varfuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai si la mine dupa 3 zile a inceput sa sara..dar la mine aste e o realizare:)) o oja normala imi sta pe unghii maxim o zi..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...