luni, iulie 25

Pool Party

Hy,

Ce mai faceti? Eu ma pregatesc pentru petrecerea mea care v-a avea loc undeva la inceputul lunii august. Nu stiu data exacta pentru ca inca n ustiu daca o mai iau sau nu joi spre litoral..Desi imi doresc tare mult sa ma duc anul acesta, parca algele si toate problemele pe care le am pe cap ma impiedica sa ma hotarasc daca sa ma duc sau nu.

Oricum, doream sa va spun despre mirifica petrecere...
M-am gandit ca daca tot e vara si vara insemna in limbajul fetelor: mare, soare, piscina... sa organizez pentrecere mea aniversara la piscina.
Am vazut ca la Hotel Sara din Floresti (jud. Cluj) se pot organiza astfel de petreceri, iar preturile nu sunt exorbitante (deocamdata).
Zis si facut...
Am timis un mail celor de la hotel. Foarte draguti, si foarte rapizi...mi-au raspuns imediat si mi-au spus tariful si ce primesc.. (jacuzzi, piscina si sauna+ mancare)
Sa va arat piscina..


si jacuzzi...

Sper ca fetelor sa le placa ideea, si sa ne distram....
Deocamdata sunt in cautarea ''tortului perfect'', dar poate cu ajutorul vostru o sa-l gasesc mai repede...

Voua va place ideea? Ati participa la o astfel de petrecere?
Astept parerile voastre!

Pe mai tarziu,
Alesya:)

Un comentariu:

  1. Kissuletz11:50

    Mi-as tine si eu ziua la piscina, cred ca e super, insa daca eu am avut norocul sa ma nasc iarna...mai greu cu piscina:|

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...