sâmbătă, iunie 18

Lips and lips...


Cum aplic rujul?

Pentru a mentine o intreaga zi rujul pe buze, folosesc balsam pentru buze, creion contur pentru buze, ruj.
Primul pas spre buzele perfecte in reprezeinta utilizarea balsamului, care previne craparea buzelor; apoi utilieze creionul intr-o nuanta cat mai apropiata de cea a rujului. Conturez buzele incepand cu buza superioara, mai exact din mijlocul acesteia sper exterior.
Apoi urmeaza buza inferioara, la fel ca si la cea superioare trasarea conturului se face tot de la mijloc sper exterior.
Apoi folosind pensula pentru ruj, estompez conturul in partea interioara, la exterior lasandu-l mai evident.
Dupa ce am terminat de conturat buzele, in partea centrala a buzelor aplic rujul, incepand cu buza inferioara si continuand cu cea superioara. Rujul in aplic tot din mijloc sper exterior.

Ce rujuri folosesc?
Deoarece am probleme atat vara cat si iarna cu craparea buzelor, incerc sa-mi aleg rujuri care sa contina si un hidratant (sunt rujuri pe care scrie ,,2in1 ruj si balsam pentru buze'') 
Nu sunt pretentioasa la marci, de aceea in trusa mea se gasesc atat rujuri de la Avon, Oriflame, cat si rujuri lancome sau maxfactor. 
Important e sa gasesc un ruj intr-o nuanta care sa ma avantajeze (si sa nu arat ca o pitipoanca).

Ce nuante folosesc?
E greu sa spun folosesc roz capsuna, sau mai stiu eu ce culoare, in general asortez nuanta rujului la restul machiajului, la imbracaminte.
De exemplu pentru machiajele de zi cu zi folosesc nuante de roz cat mai apropiate de culoare buzelor mele, in rest folosesc culori mai aprinse uneori chiar rosul clasic..



O sa revin si cu un tutorial, ca inteleaga toata lumea mai bine:)


Pe curand,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...