marți, iunie 28

Bunatati bio

Buna,

Am primit de curand pachetelul cu bunatati de la Complexul Apicol Viceslav Harnaj.
Desi acum sunt la inceputul testarii, pot sa spun ca prima impresie e una foarte buna. Toate au un miros demential, iar ambalajele chiar m-au surprins...
Acum sa va arat si ce produse am primit..

-sampon  cu miere de albine pentru toate tipurile de par
-sapun lichid cu laptisor de matca si propolis
-demachiant cu miere
-crema de fata cu miere de albine
-crema de maini cu miere si musetel

Am ramas uimita de modul de ambalare al produselor: cremele au fiecare cate un capac de protectie, pentru ca crema sa nu se imprastie pe capacul principal. Intre cele doua capace se afla prospectul pe care sunt notate ingredientele, indicatii si modul de folosire, acestea fiind foarte folositoare.

Am incercat toate produsele, si pot sa spun ca merita cumparate mai ales ca preturile lor sunt modice (Demachiant cu miere Floramin- 7,42lei; Crema de fata Floramin- 6,29lei; Crema de maini Floramin- 6,77lei; Sampon Floramin- 10,64lei; Sapun lichid Apidermin- 7,19lei ) iar calitatea lor e una superioara.


1.Crema de fata cu miere de albine Floramin

E o crema care ma vrajit de cand am deschis capacul. Are un miros placut, nu foarte puternic, si nu e dulceag (nu miroase a miere ci a flori de camp).
Crema are o textura cremoasa, este potrivita pentru tenul normal si chiar tenul cu tendinta de ingrasare. Are o actiune regeneratoare asupra tenului, impiedicand formarea ridurilor.
Am folosit-o cateva zile la rand, si sunt multumita de ea. E potrivita atat pentru utilizare in timpul zilei cat si in timul noptii. Din acest motiv e perfecta pentru calatorii (luam cu noi o singura crema, nu doua).

2.Demachiant cu miere Floramin

Am o problema in ceea ce priveste demachiere. Am incercat o multime de demachiante si am gasit pana in prezent 2 care sa nu-mi provoace reactii adverse.
Unul dintre aceste demachiante este demachiantul cu miere Floramin.
Demachiantul are o textura cremoasa, si are un miros foarte slab.
Dupa utilizare piele ramane catifelata, deci nu e obligatorie utilizarea unei creme dupa demachiere.

3. Crema de maini cu miere si musetel Floramin

In comparatie cu celelalte produse acesta crema a fost testata de mai multe persoane, dar rezultatele au fost pe masura asteptarilor.
La mine in familie se foloseste crma pentru maini la fel de des ca si sapunul, si din acest motiv mereu cumpar creme care sa indeplineasca preferintele tuturor celor care o folosesc.
Prima persoana care a inceract crema am fost eu.
Minile mele au nevoie de o crema usoara, care sa nu fie prea unsuroasa, si sa nu aiba un miros puternic, deoarece folosesc crema in special in timpul serii.
A doua persoana care a incercat crema a fost mama, care lucrand in timpul verii si in gradin, are nevoie de o crema care sa ii hidrateze foarte bine mainile, si care sa nu aiba un miros puternic, pentru ca trebuie sa si gateasca...
Am avut si musafiri, asa ca m-am luadat si eu cu ce am primit, si bineinteles curiozitatea e mare. Asa ca majoritatea au incercat crema mea de maini. Fiecare cu nevoi diferite...
Incepand cu mine si terminand cu ultima persoana care a incercat crema mea am fost foarte multumiti de ea.
Deci, recomand cu mare incredere aceasta crema!

Despre sapunul lichid si sampon o sa scriu intr-o alta postare, pentru ca prefer sa le mai testez putin inainte de a scrie.

Pe mai tarziu,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...