duminică, mai 29

Super promotie!

Hello,

Azi m-am gandit sa va spun de o noua promotie la niste produse de make-up bio, de calitate superioara, care dupa parerea mea chiar merita cumparate.
Licuricel, de pe Breslo ne ofera o gama variata de culori de farduri de pleoape si faduri de obraz, toate bio si sub forma de pulbere.
Preturile zic eu ca sunt accesibile pentru toata lumea.
Am studiat putin produsele si am descoperit o super oferta!
Daca comanzi un fard de obraz in recipient de 20 grame pana la data de 5 iunie poti sa-ti alegi gratuit un fard pentru pleoape (culoare la alegere in limita stocului disponibil)
Ma gandesc sa imi iau si eu un astfel de fard, astfel incerc si un fard de pleoape gratis..
In plus nu mai folosesc vechiul blush, care e plin de chimicale..



Spor la cumparaturi!
Nu uitati de giveaway-ul sponsorizat de Sigma!
Pe mai tarziu,
Alesya:)

2 comentarii:

  1. Hi! I just took a minute to look around your blog and I really like it! Following a great blog now... I hope you can come visit my page soon and maybe follow back, I'd appreciate it so much!

    Hugs from NYC!,
    –Lorena
    TravelDesignery.com
    .

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you Lorena, I visit your blog now:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...