duminică, mai 29

Olio d'argan..

Hy girls,

Ce mai faceti? Cum va simtiti? Pe la noi circula acum o viroza care nu uita pe nimeni, a venit si pe la mine de vreo 2 saptamani si parca acum vrea sa plece.
Azi m-am gandit sa-mi comand si eu ulei de argan. Am tot auzit de ici-colo ca e bun ba pentru una, ba pentru alta. Am zic ca sa va spun si voua ca este o super oferta la BIO-COSMETIC la acest ulei minume, in ideea ca mai este cineva interesat si daca tot e oferta sa profitam de ea!


Ce ne zic ei despre acest ulei:

Uleiul de Argan are foarte bune efect antirid, dar este recunoscut si pentru prevenirea imbatranirii pielii. Este folosit cu succes in tratarea exemelor si a psoriazisului, acneei, cicatricilor si vergeturilor, dar este si un foarte bun remediu pentru par degradat, unghii fragile si arsuri solare.

In stare pura, Uleiul de Argan poate fi folosit:
  • aplicat direct pe piele ca antirid pentru tenul matur sau cu probleme,
  • pentru intarirea unghiilor fragile,
  • aplicat pe par hraneste, revitalizeaza protejaza si ofera stralucire si elasticitate parului deteriorat,
  • recomandat femeilor insarcinate in prevenirea vergeturilor


Eu mai stiu ca e bun la:
 -hidratarea buzelor
 -cicatrizare
 -tratarea pielii uscate
Recomand uleiul de argan, in primul rand pentru ca e bun in tratarea si prevenirea multor afectiuni ale pielii, e Bio si asta inseamna ca pielia nu mai trebuie sa suporte o multime de chimicale pe care le aplicam pe ten o data cu cremele, lotiunile, sau mai stiu eu ce..

Dupa cum spuneam, la Bio-Cosmetic este o super oefra, puteti achizitiona 30 ml ulei de argan pur la pretul de 35,50 lei fata de pretul normal 65lei!
SAU la achizitionarea unui set ANTI-AGE primiti uleiul de argan cadou!


Nu uitati de giveaway-ul sponsorizat de Sigma AICI!
Pe mai tarziu,
Alesya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...