joi, februarie 3

Ce facem azi?

In dimineata asta cand m-am trezit am inceput sa ma intreb, ''Ce o sa scriu azi?'' si ,, Ce ar trebuii sa scriu azi?'' dar tot nu am ajuns la un raspuns.
Oricum cred ca cu teoria v-am cam plictisit..stiu nici mie nu-mi prea place sa cistesc..dar ce sa faci? asta este.
Acum ma-m gandit ca ar fi super daca mi-as scoate toate fardurile si as incepe sa fac un machiaj mai special, si sa postez aici rezultatele..

Hm, inca nu am o idee care sa ma incante prea tare, dar m-am gandit ca ar fi ok daca as incepe cu ceva bleu :)
Sa vedem ce o sa iasa, sunt tare curioasa..dar am o presimtire buna..

O sa scriu aici mai tarziu..si o sa va art rezultatele, sper sa va placa..

Ah, si in curand dam o petrecere..asa ca stati aproape

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...